1D0-525 CIW E-Commerce Specialist
Opis
Egzamin CIW E-Commerce Specialist weryfikuje praktyczną wiedzę i umiejętności specjalistów ds. marketingu i sprzedaży internetowej, członków zespołów deweloperskich i projektowych za zakresu handlu internetowego.
Przebieg egzaminu:
Egzamin dostępny w języku angielskim
Maksymalny czas trwania egzaminu: 75 minut
Pytania typu test wyboru:
- jedna prawidłowa odpowiedź
- wiele prawidłowych odpowiedzi
- odpowiedzi do ręcznego uzupełnienia
Przybliżona liczba pytań: 72
Kandydaci przed otrzymaniem certyfikatu muszą zaakceptować umowę opisująca prawa i obowiązki związane z przystąpieniem do programu certyfikującego CIW – CIW Certification Agreement. Z jego treścią można się zapoznać w CIW Candidate Information Center https://i7lp.integral7.com/durango/do/login?ownername=certpart&channel=CIW
Kandydaci, którzy nie zdadzą egzaminu za pierwszym razem muszą przed ponownym podejściem (drugim) odczekać minimum 24 godziny a przed trzecim i kolejnymi podejściami minimum 30 dni kalendarzowych. Można przystąpić do egzaminu tyle razy, ile się chce, jednak oczywiście każde podejście jest płatne. CIW nie oferuje żadnych zniżek dla egzaminów poprawkowych.
Uwaga: w przypadku uzyskania pozytywnego rezultatu na egzaminie nie ma możliwości jego poprawiania (np. w celu uzyskania lepszej punktacji), chyba, że byłaby dostępna nowsza wersja danego egzaminu (zaktualizowane zagadnienia egzaminacyjne, tym samym zmienione ID danego egzaminu: 1D0-525)
Pełen przewodnik dla zdających egzamin CIW (zasady, ceny) jest dostępny pod tym adresem http://www.ciwcertified.com/certifications/exam_info/taking_exam.php
Gdzie
Egzamin zdawany za pośrednictwem centrów testowych Pearson VUE lub w ramach dedykowanych sesji szkoleniowych realizowanych w autoryzowanych ośrodkach szkoleniowych CIW https://www.compendium.pl/szkolenia/ciw posiadających status CTC Online (CIW Test Center Online)
Wymagania
Pozytywny wynik egzaminu, co oznaczą wynik minimum na poziomie 68%
Cena
150 USDZagadnienia
Egzamin 1D0-525 CIW E-Commerce Specialist został zaprojektowany do sprawdzania wiedzy i umiejętności kandydatów z następujących obszarów:
E-Commerce Site Development
- Evaluate an e-commerce site to maximize audience usability.
- Develop and host an e-commerce site using instant storefront services and stand-alone ecommerce software.
- Implement e-commerce-based learning solutions.
- Implement inventory and fulfillment strategies for an e-commerce site.
- Implement payment-processing services for an e-commerce site.
- Develop a knowledge base.
E-Commerce Technology and Security
- Define and use standards, initiatives and e-commerce frameworks that support supplier transactions.
- Configure Web server software for an e-commerce site.
- Analyze and improve e-commerce site performance.
- Secure e-commerce transactions.
- Secure an e-commerce site.
E-Commerce Business, Marketing and Legal Issues
- Identify the effects of e-commerce on business operations and revenue generation.
- Identify legal and governmental issues in e-commerce.
- Implement effective marketing for an e-commerce site.
- Implement strategies for effective customer service and manage customer relationships in ecommerce operations.
Dodatkowe informacje
Jak się przygotować:
Bezpośrednia drogą przygotowująca do egzaminu jest udział w autoryzowanym szkoleniu
oraz materiały szkoleniowe otrzymywane podczas tego szkolenia w formie papierowej lub elektronicznej wraz z dodatkowymi ćwiczeniami i materiałami udostępnianymi przez CIW w wersji online http://www.ciwcertified.com/About_CIW/ciw_online.php